czerwca 07, 2017

Pomysły na prezenty dla nauczyciela / wychowawcy.

Za moment koniec roku szkolnego i przedszkolnego. 
Wpadłam na pomysł, aby naszej Pani wychowawczyni prócz kwiatów wręczyć coś oryginalnego. Jako, że należę do klasowej trójki mogłam zaszaleć i prezent będzie od wszystkich dzieci :)

Kojarzycie serduszka - metryczki? Ja wykonałam jabłuszko z imionami i nazwiskami dzieciaczków z naszej grupy. Każde innego koloru, ustawiłam tak, że kształtem imitują jabłko.
Coś w ten design, tylko u mnie wszystko jest prosto :)


Myślałam też o "ratunkowy kufelkach", w których znalazłoby się trochę cukierków (dla podwyższenia poziomu cukru), melisa (na uspokojenie), awaryjny długopis, "karnet" na chwilę spokoju i kilka innych zabawnych rzeczy, które można wykorzystać w momencie totalnego wyprowadzenia z równowagi.


A oto kilka innych bardzo pomysłowych prezentów :



 


                    


A Wy co podarujecie paniom wychowawczyniom w swoich przedszkolach? :) 

10 komentarzy:

Sonia Chmielewska pisze...

My jakoś do tej pory nie praktykowaliśmy dawania ani kwiatów ani prezentów na koniec roku, ale nie powiem - jabłko wygląda super :D

Żyć nie umierać pisze...

W klasie u starszaka na szczęście nie ma wydziwiania z prezentami na koniec roku - robimy zrzutkę i kupujemy kwiaty. Prezent kupujemy w momencie, kiedy żegnamy się z wychowawcą, np w zerówce, czy w 3 klasie.
Średni synio w klasie też daję tylko kwiaty w tym roku. Więc spoko, ale w zeszłym mamy cosik tam marudziły o prezencie i same dogadać się co do zrzutki nie mogły, więc ucieszyłam się, kiedy stanęło tylko na kwiatach. Moim zdaniem to starczy. Bo czasem to rodzice sporo wymyślają i rodzice sporo kasy muszą dać na zrzutkę, choćby na jakiś karnet do spa czy inne takie gadżety. Za moich czasów też wymyślania nie było i dawało się kwiaty i wszyscy byli zadowoleni.

TosiMama pisze...

Świetne pomysły! U nas w tym roku koniec przedszkola, więc każda inspiracja jest na wagę złota;)

moniowiec pisze...

Piękne jest to drzewo z podpisami!

Kasia pisze...

W jakim programie tworzyła pani to jabłko ?

Żaneta B. pisze...

Kasia, znalazłam szablon w necie a potem tak jak robi się serduszko - wpasowałam w kontury a potem je wymazałam. Napisy w photofiltre a wymazywanie w paintcie :)

mamowato pisze...

Bardzo fajne pomysły - myślę, że takie rzeczy są cenniejsze niż biżuteria czy drogie pióra...swoją drogą zaczynam obserwować niepokojący trend jeśli chodzi o prezenty na koniec roku - co raz to droższe, bardziej ekstrawaganckie... nie wiem, czy idzie to w dobrą stronę...

Żaneta B. pisze...

Zdecydowanie nie idzie. Ja nie jestem za prezentami za 50 zł od osoby. Wolę właśnie takie. W swoim jabłuszku jestem zakochana :D

FIT pisze...

Najlepsze są wspólnie spędzane chwile - gdyby dzieci mogły coś zaśpiewać, albo grupowe zdjęcie. Nie trzeba przecież drogich prezentów

zapiecek.art13 pisze...

to jabłko jest świetne.

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger