czerwca 19, 2017

Miejsce warte odwiedzenia : Park Miejski w Redzie.

Są na mapie Pomorza takie miejsca, które powinny stać się obowiązkowym punktem postojowym dla każdego z nas. Zwłaszcza dla ludzi zmęczonych codzienną pracą, dla rodziców z małymi dziećmi i takich, którzy uwielbiają spędzać czas na łonie natury i w pięknych okolicznościach przyrody. 
Ja zdecydowanie łapię się na kilka punktów. Jestem mamą, lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. Lubię patrzeć jak mój Brzdąc szaleje na bezpiecznych placach zabaw.

Wczoraj odwiedziliśmy Miejski Park w Redzie. 
Niestety nie odnalazłam nigdzie w internecie dokładnej daty powstania, ale z naszych obserwacji wynika, że jest bardzo świeżym "nabytkiem". Mąż, których wychował się w Redzie i często bywał w tamtych okolicach zachwycał się nie mniej niż ja i Bartek. Reda bardzo się rozwinęła. Jest zielona, przyjazna dla oczu. 



We wspomnianym Parku znajdziecie :

  • ogromny plac zabaw (najistotniejsze dla nas) z huśtawkami, ślizgawkami, ściankami wspinaczkowymi, piaskownicę, ścianki ze sznurów. 
  • fontanny na jeziorkach (uwaga bo na chodniku czuć mokry powiew jak wiatr zawieje ;) )
  • ścieżki do jazdy na rolkach, rowerze
  • ogrom terenu zielonego na którym z dziećmi mniejszymi można rozłożyć kocyk i piknikować
  • plażę z dostępem do rzeki 
  • ogólnodostępny grill wraz z ławkami biesiadnymi 
  • scenę z amfiteatrem na którym odbywają się różnorodne występy i przedstawienia 
  • TOI TOI ! - za niego stawiam minus, bo chociaż jest i był otwarty, w środku brud, smród. Fajnie, że jest, bo przynajmniej nie trzeba z dzieckiem biegać po krzakach, ale warto byłoby troszkę bardziej o niego zadbać. 

 





Park znajduje się pośrodku osiedla, dookoła sporo miejsc parkingowych i dla uzależnionych darmowe WI-Fi ;)

 



Na upartego można zabrać jedzenia na cały dzień i spędzić tam mnóstwo przyjemnych chwil, bo okoliczności otaczającej zieleni, na prawdę zachwycają. Polecamy Wam! 



Dla zapalonych wędkarzy w rzeczce można połowić ryby, ponoć dobrze biorą pstrągi :) 




Zostawiam Wam mapkę i zachęcam do odwiedzenia - Warto! 




4 komentarze:

pożeramstrony pisze...

Świetny plac zabaw i piękne otoczenie.

backup Ania pisze...

te toi toi'e to często nie jest wina miasta, tylko ich serwisu. Albo po prostu podpisano umowę na zbyt rzadkie opróżnianie. Wazne ze jednak jest, bo juz widziałam obsikane krzewa i to nie przez psy ;)

Mimi.Mami pisze...

Super ten park, w Redzie jeszcze nie byłam ale może w tym roku będę miała okazję. Info o rybach bardzo przydatne, mój mąż się ucieszy :)

Anonimowy pisze...

Bywam w Redzie raz w tygodniu i nie miałam pojęcia, że tam taka fajna atrakcje dla mojego trzylatka :)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger