maja 10, 2017

Oryginalny kubek na Dzień Mamy i Taty + darmowe wzory do pobrania na kubki i kod rabatowy na zakupy!

Wpadłam wczoraj na kubki, który zachwyciły mnie niezmiernie. 
Idealne na prezent z okazji zbliżających się świąt Mamy i Taty.
Grafiki, które na nich znajdziecie są bardzo przyjemne dla oka i nie pospolite jak większość spotykanych.








To wszystko i wiele, wiele więcej znajdziecie w Fabryka Małego Dizajnu 


Warto przyczaić się też na darmoszkowe wzory na kubki, które Fabryka udostępnia do pobrania na własny użytek. -> KLIK 

Wzory są cudne i można wykorzystać je na wiele, pomysłowych sposobów {np. do własnoręcznie robionych kartek}.

Mam dla Was kod promocyjny na 10% zniżki przy zakupie jakiegokolwiek kubeczka! 
KOD : KUBEKMAS 



3 komentarze:

Mama Tosiaczka pisze...

Jaki super chcialabym taki!

Klaudia pisze...

Bardzo lubie takie rzeczy :), może mój mąż wpadnie na taki pomysł :) I zrobi taki kubek dla mnie od moich synów. Wzruszyłabym się.

Marta B. pisze...

Podobne kubki zrobiłam niby od wnuków dla moich rodziców na dzień babci i dziadka, ale sama na dzień mamy też chętnie bym taki dostała 🙂

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger