maja 16, 2017

Najpiękniejsze domki ogródkowe dla dzieci.

Dziś zdałam sobie sprawę, że gdyby ktoś dał mi nieograniczony budżet na wykonanie domku, do zabawy dla Bartka - byłabym w nie lada murzyńskiej dziurze... 
Serio. Jest tyle pięknych domków, mniejsze, większe.. a w pomysłowości i aranżacji prześcigają się jeszcze bardziej. 

Wybrałam dla Was te, które wzbudziły mój największy zachwyt. Zerknijcie i podzielcie się, który Wam najbardziej przypadł do gustu. 
A może już macie swoje królestwo? Pokażcie koniecznie! 


















5 komentarzy:

AgaMamaDusi pisze...

Moja Dusia marzyła o domku na drzewie wię 1,2 i 4 propozycja napewno by się jej spodobała.

Małgorzata Hajnysz pisze...

jej cudowny jest ten z zieloną zjeżdzalnia:)

MamaKarolina pisze...

2, 4, 5, 7 i 8... chyba już bardziej liczby nie umiem ograniczyć ;) faktycznie świetne są! Ja nigdy nie miałam domku na drzewie, ale mieszkamy w mieście w bloku. Mamy jednak działkę, to może kiedyś coś podobnego zrobimy dla córeczki;)

AgnieszkaJarosz pisze...

Dla mojej księżniczki wybrałabym ten błękitny, wygląda jak przepiękny pałac. Gdyby taki otrzymała to buziakom nie byłoby końca

Małgorzata Śmiechowicz pisze...

Sama bym zamieszkała w tym pastelowym pałacu :)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger