kwietnia 04, 2017

Spotkajmy się w Gdyni. Prelekcje i prelegentki.

W TYM poście mogliście przeczytać co działo się na III Edycji gdyńskiego spotkania dla Mam blogerek. Obiecałam Wam, że przybliżę jeszcze prelegentki, które udało mi się zaprosić do przedstawienia swoich wykładów. 

18 Marca to już prawie wiosna, dlatego postanowiłam, że ta edycja będzie iście wiosenna. Chciałam zaprosić osoby, które promienieją światłem, dobrą energią i dodatkowo potrafią się nią podzielić. Zasiać w nas ziarenka dobrej zmiany. 

Karolina zgłosiła się do mnie po tym, jak dałam "ogłoszenie" na jednej z blogowych grup wsparcia. Przedstawiła swoją osobę, podała link do "raczkującego" {hahaha, dobre sobie, chciałabym, żeby mój blog tak raczkował ;)} w świecie blogosfery bloga OdNova
Przed samym eventem rozmawiałyśmy kilka, kilkanaście razy i to Jej pozytywne nastawienie, rozmowa z Nią przez facebookowego czata otworzyła mi oczy na wiele spraw. Niejednokrotnie powiedziałam Jej, że mimo, że jest dość daleko ode mnie - ma na mnie, moje postanowienia doskonały wpływ. 




Na Spotkajmy się w Gdyni, Karolina wygłosiła prelekcje o tym, co aktualnie jest trendy. Ukierunkowała nasze myśli na właściwe tory. Wskazała to, co jest istotne, czym warto się wyróżnić, czego należy unikać i w jaki sposób komunikować się z potencjalnymi czytelnikami. Swoim integracyjnym wprowadzeniem pozwoliła nam przełamać pierwsze lody nieśmiałości. Wywoływała na naszych twarzach uśmiech i za to jestem Jej bardzo wdzięczna :)


Karolina jest psychologiem, trenerem umiejętności psychospołecznych, terapeutą TSR oraz fizjoterapeutą. Prywatnie mamą dwóch, cudownych synów. To osoba z pasją oraz wiedzą, którą potrafi umiejętnie przekazać. Jej blog jest blogiem rozwojowo - psychologiczny poruszający zagadnienia dotyczące rodzicielstwa, partnerstwa i ogólnie pojętego zdrowia w oparciu o dowody naukowe. 



Szczerze? Mam nadzieję, że będę miała się jeszcze okazję z Nią spotkać. 

Marianna Mehring - Steinborn 
Z Mają znamy się już kilka lat. Poznałyśmy się dzięki wspólnej pasji, jaką jest praca z dziećmi i dla dzieci. Maja niejednokrotnie ratowała mi tyłek z opresji ;) 





Na naszym spotkaniu prócz zdradzenia nam swoich historii o tym, jak podążała za marzeniami i poszukiwała swojej drogi podpowiedziała jak znaleźć idealną nianię dla swojego dziecka. Maja ma w tym wieloletnią wprawę, ponieważ prowadzi agencję opiekunek nianiatrojmiasto.pl. Rekrutując opiekunkę dla swoich klientów prześwietla ją swoim rentgenem w oczach na tyle, że ma niemal 100% pewność, że relacje niania-rodzice i niania-dziecko będą idealnie współgrać. 



Marta podobnie jak Karolina zgłosiła się do mnie po umieszczeniu ogłoszenia na portalu blogowym. Jednak miałyśmy już przyjemność poznać się trochę wcześniej na innym blogowym evencie. 

Jej blog promuje czytelnictwo. Nie tylko dla dzieci, ale i dla dorosłych. 
Marta opowiedziała nam o tym jak należy pisać recenzje. Na co warto zwrócić uwagę, aby nie zanudzić czytelników. Przypomniała, jak istotne jest, aby nie zdradzać najciekawszych elementów zawartych w treści recenzowanej książki. Uświadomiła nam także jak ważne (o ile nie najważniejsze) w naszym przekazie blogerów są zdjęcia. 



Zakręcona, słoneczna, tęczowa i ciepła. Te słowa cisną mi się na usta kiedy przypominam sobie spotkanie z Panią Agnieszką. 
Ta prelekcja była taką formą wspominek dot. podróży Pani Agnieszki, która zajmuje się masażem hawajskim. Sama mam dyplom z masażu i jestem świadoma tego jak masaż potrafi człowieka odprężyć. Nie zdawałam sobie jednak sprawy z tego, że z jego pomocą można odblokować się i zajść w ciążę ( jeśli mamy z tym problem). Żałuję, że prócz prelekcji nie miałyśmy możliwości doświadczyć lub chociaż łyknąć odrobiny praktyki z tego jak możemy same sobie pomóc i uwolnić skrywaną w sobie dobrą energię. Piłeczki położone na stole, niestety mnie nie rozluźniły ;) 





Serdecznie dziękuję wszystkim prelegentkom za miłą współpracę :)



Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger