marca 27, 2017

Zajączek wielkanocny na konkurs przedszkolny. Szablon.

W weekend pracowaliśmy z Bartkiem nad naszą pracą na konkurs przedszkolny.
Temat był bardzo fajny "Wielkanocny Zajączek", choć trochę się natrudziłam nim znalazłam zająca idealnego. Można było "ugryźć" go na wiele sposobów. Zrobić samego zająca, ale sam zając to taki biedny symbol Wielkanocny. Mi Wielkanoc kojarzy się z jajeczkami, pisankami. Dlatego zrobiliśmy małe połączenie. Ale po kolei!

Szablon zajączka udostępniam Wam, może się do czegoś przyda :) 
Odrysowałam go na kartonie by był sztywny. Przykleiłam puchaty nosek i ruchome oczka z dwóch stron. 







Następnie przygotowałam sobie pudełko po syropie, które dostało zadanie przeistoczenia się w drewniany wózek, który nasz zajączek będzie pchał.
Obkleiłam wózek patyczkami, które najpierw musiałam sobie przyciąć. 
Nie musi być idealnie równo. Chciałam aby wózek wyglądał na używany, styrany pracą :)







Kiedy wózek suszył się, wróciliśmy do zająca. Bartek sypał ryż, a ja dociskałam.



Kiedy pierwsza strona zajączka się suszyła, znów wróciliśmy do wózka.
Pomalowany na brązowo wyglądał bardzo realstycznie. Do środka wsadziliśmy bibułowe nitki imitujące trawę i sianko, a na nie położyliśmy wydmuszki, które wcześniej pomalowaliśmy.



Kółka od klocków przyklejone zostały na glutack. 

Pozostało przyczepić łapki zajączka do wózka.
Przed oklejaniem ryżem zrobiłam mu dziurki, przez które przełożyłam drucik kreatywny i zaczepiłam go o wózek.



Kołysał się jeszcze na boki, więc dolne nóżki przełożyłam zwykłym drucikiem i wsadziłam je za kółka z dwóch stron wózka.


Wyszło nam super, jestem bardzo zadowolona! 






Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger