marca 05, 2017

Wielkanocny zajączek ze skarpetki diy.

Marzec to nie tylko wiosna, ale i zbliżające się święta. 
Ja jakoś nie przepadam za tymi Wielkanocnymi, bo przechodzą one corocznie bez większego echa, ale są w kalendarzu i dzięki temu w tym miesiącu możemy poczarować z zajączkami, kurczaczkami a nie tylko kwiatkami :)

Dziś mam dla Was małą wskazówkę, jak można wykorzystać skarpetkę (która została bez pary, bo magicznym sposobem pralka oddała po praniu tylko jedną). 

Potrzebujemy :
- skarpetkę (białą, szarą lub kolorową) ja użyłam niebiesko, biało - szarej.
- klej magic
- ruchome oczka
- wstążkę
- kolorowy pomponik na nosek
- ryż lub watę do wypełnienia (ja użyłam ryżu)



W pierwszej kolejności napełniamy skarpetkę woreczkiem ryżu.


Następnie związujemy mniej więcej w połowie, przy czym zostawiamy tyle ryżu, by odznaczał się tułów i główka zajączka.


Następnie związujemy nad główką.


I wycinamy z pozostałej nad głową częsci dwa uszka naszego szaraczka.


Potem już pozostaje nam tylko dokleić nosek z pompona i oczka.



I gotowe :) 





Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger