marca 29, 2017

Puzzle magnetyczne "Na ulicy" od Alexander Toys - nasza recenzja.

Przy organizacji SPOTKAJMY SIĘ W GDYNI, swoją pomoc zaoferowała znana chyba wszystkim rodzicom firma ALEXANDER TOYS.
Możecie mi wierzyć, ale kiedy rozpakowywałam ogromne paczki, które dotarły do mnie nie mogłam okiełznać swojej radości. 

O naszej pasji do gier opowiadałam Wam już wiele razy, o tym, że małymi kroczkami wprowadzamy w ten świat także Bartka - też. 

W nasze małe ciekawskie łapki wpadły genialne puzzle magnetyczne. Magnesy układa się według własnego pomysłu, tworząc historie z codziennego życia, bądź też kompletnie wymyślone. 
Dla początkujących układaczy przygotowane zostały karty "podpowiedzi". 8 obrazków imitujących kadry niemalże z filmu, pomagają dziecku i rodzicom w rozpoczęciu zabawy. 




Pudełko zawierające 22 elementy, a wśród nich między innymi samochody, straż pożarną, pana policjanta, ptaki, pieski - nie jest duże, więc z łatwością zmieści się nam do torby podróżnej dzięki czemu dziecko może bawić się podczas podróży. Magnesy mają dobrą "czepliwość", więc bez obaw możemy zabierać je na wycieczki. 


Podczas zabawy nasza pociecha uczy się rozpoznawania kształtów, kojarzenia, wyostrza zmysł spostrzegawczości, ćwiczy małe rączki i paluszki. Wspólne opowiadanie historyjek to także sposób na kreatywne spędzenie wspólnego czasu - czyli coś, co my bardzo lubimy :) 


W ofercie firmy ALEXANDER znajdują się jeszcze inne puzzle magnetyczne, które również serdecznie Wam polecamy. Bo są one gwarancją długiej i świetnej zabawy zarówno Waszego dziecka jak i Waszej :) 

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger