marca 22, 2017

III edycja Spotkajmy się w Gdyni. Okiem organizatorki.

Przy każdym Spotkaniu obiecuje sobie, że to już ostatnie, że samodzielne zmagania ze sponsorami, darczyńcami, że składowanie tych ogromnych kartonów w mojej maleńkiej piwnicy - to już ostatni raz. I jak widać - okłamuję samą siebie. 
A ta edycja mimo małej ilości giftów na licytacji, była chyba najlepsza (takie ja odnoszę wrażenie). Idealnie dobrane prelegentki (o których w następnym poście), jak zawsze idealny poczęstunek, miejsce, prezenty niespodzianki. Było I-D-E-A-L-N-I-E. I nie zamierzam się rozwarstwiać nad tym co nie wyszło, bo prawdopodobnie jest to tak małe, że nie warte ani sekundy mojej myśli. 

Zacznijmy od uczestniczek. 
W Spotkaniu w gdyńskiej Ciuciubabce wzięło udział 11 (ze mną 12) świetnych, radosnych Mam-blogerek. Każda na swój sposób dołożyła swoją cegiełkę, abym wspominała 18.03 jako jeden z najlepszych dni w mojej karierze blogowej. Dziękuję Wam dziewczyny - za słowa uznania, za wsparcie przed spotkaniem, za pomoc w dostawie kartonów, za pomoc w ustawieniu, za wspólny obiad, za wszystko - po prostu :) 


1. Karolina Tuchalska - Siermińska http://odnova.net/ OdNova
6. Kalina Czarnopolska www.22kilo.pl 22kilo
7.Patrycja Ptaszek www.mamowato.pl mamowato.pl
8. Justyna Kowalkowska http://www.mamaju.pl/ MamaJu








za ten niezwodny w smaku tort dziękuję oczywiście
To już mój chyba 5 czy 6 tort i zawsze tak samo zachwyca mnie jego delikatność i wykonanie!


Na Spotkaniu licytowałyśmy podarunki od sponsorów, a cały dochód z tej akcji, przekazujemy na rzecz Gdyńskiego Hospicjum. 

Dziękuję sponsorom za włączenie się w naszą szczytną akcję i podarowanie upominków dla każdej z blogerek.











Oraz za przedmioty na licytację.













Dziękuję też za oprawę fotograficzną niezawodnej naszej Pani Fotograf - Heronimie Pietrzak. 



W kolejnej recenzji opowiem Wam, o prelekcjach :)










Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger