lutego 07, 2017

Zabawa dla maluchów. Filcowe ubieranki.

Z filcu wycięłam : 
- czapkę
- szalik
- koszulkę
- kurtkę
- spodnie
- buty

Narysowałam na kartce chłopczyka. 
Wymieniając poszczególne części garderoby mój podopieczny umiejscawiał je na właściwych miejscach. 

Nie wiedzieć czemu najbardziej spodobała Mu sie kurtka, bo nie chciał jej potem oddać ;) 


Ta zabawa to gwarancja fajnej zabawy, ale i nauka bo Maluch uczy sie rozróżniania poszczególnych części garderoby i dopasowywania ich. 


Z dopasowywaniem świetnie poradzi sobie już niespełna dwulatek. 
Dobrej zabawy! :) 




5 komentarzy:

monia pisze...

Super pomysl 😊 wykorzystam go z moją Zosia 😊

arbuziaki.pl pisze...

Nawet mam gdzieś jakieś skrawki filcu. Widzisz, teraz wiem do czego posłużą :)

Zwykła Matka pisze...

Ani ja ani córka do kreatywnych osób nie nalezymy, ale ta zabawa wydaje sie sympatyczna :)

Katjuszka pisze...

Super pomysł!

Monika Flok pisze...

Super my tak czasem z gazet wycinamy stroje i dziewczyny bawia sie przyklajajac

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger