lutego 05, 2017

Kolorowy zawrót głowy. Zabawy guzikami. SZABLONY do pobrania!

Do tej zabawy będą Wam potrzebne guziki. Dużo, kolorowe i najlepiej różnej wielkości ( u nas kolorowe duże i mniejsze). 
Szablony, do których link znajdziecie na dole strony najlepiej wydrukujcie w kolorze. Ja niestety nie miałam takiej możliwości dlatego nasze zabawy były troszkę ograniczone. 

Oto jak możecie bawić się :

Opcja pierwsza : 
Jeśli wydrukujecie w kolorze to możecie układać guziki w odpowiednich kolorach, na odpowiednich miejscach. Dziecko może je nazywać i grupować. Np. "Jeden szlaczek dużych, drugi mniejszych". 
- Możecie nazywać kolory po angielsku. 
- Możecie liczyć po polsku i po angielsku. 

Opcja druga : 
Jeśli wydrukujecie czarno-białe dziecko może samo decydować o doborze kolorów i podobnie jak w pierwszej wersji może grupować wielkością, nazywać kolory guzików po polsku i angielsku.
Może liczyć ile guzików zużywa w dżdżownicy a ile na kwiatku. 

My bawiliśmy się świetnie. Bartkowi bardzo spodobała się ta zabawa i na pewno niejednokrotnie będziemy do niej wracać. 

Polecam zalaminować kartki z szablonami - na większą ilość zabaw starczą ;)


Kolorowa dżdżownica. 


Kwiatki 


Szlaczek 


Węże 


Motylek


W szablonach jeszcze dwa dodatkowe wzorki. 





22 komentarze:

Monika Flok pisze...

Super zabawa😄nic tylko iść po guziczki

Rock n Rollowy Autyzm Tata pisze...

Mega. Pozdrawiam

MAG pisze...

fajny pomysł :) widziałam takie zabawy z kredkami-kamieniami, ale w tym przypadku można się bawić mniejszym kosztem i bez konieczności kupowania kolejnego gadżetu. super!

Lenka Murawska pisze...

Szablony genialne - pomysł na kolejna godzinę zabawy z głowy :)

Anna Hapen-Mrozińska alexanderkowo pisze...

Ciekawie u Was. Podkradam pomysł :)

Zwykła Matka pisze...

O rajciu, a ja w domu mam mało guzików :))))

Magda Ruba pisze...

Fajny pomysł, moja córka jeszcze za mała ale zapiszę sobie link do tego artykułu i będzie na zaś:)

Młoda Mama Pisze pisze...

Zawsze można u was znaleźć ciekawe pomysły na zabawy

Igimondo.pl pisze...

Świetny pomysł. Spróbuję z moją małą. Dziekuję

Bookendorfina Izabela Pycio pisze...

Bardzo ciekawy pomysł z tymi szablonami, sądzę, że taka zabawa może wciągnąć i to bardzo. :)

Magdalena Krupka pisze...

Moja mama jest krawcową. Pamiętam worek z kolorowymi guzikami, z których układałam obrazki na podłodze. Mama sobie spokojnie szyła, a dziecko znikało na długie godziny w świecie komponowanych wyobrażeń. Do dziś mam gęsią skórkę, gdy sobie przypominam jak bardzo mnie ta zabawa wciągała

Żaneta B. pisze...

na allegro ogromny wybór i tanie :)

Żaneta B. pisze...

Dokładnie :)

Żaneta B. pisze...

dobrej zabawy :)

Żaneta B. pisze...

Alez prosze :)

Żaneta B. pisze...

allegro :)

Żaneta B. pisze...

Oj taak, mały sie super bawił :)

Żaneta B. pisze...

cudne wspomnienie :))

Andrzej Maj pisze...

Fajna zabawa, ale dla nas za wczesnie;(

Andrzej Maj pisze...

Fajna zabawa, ale dla nas za wczesnie;(

Małgorzata Śmiechowicz pisze...

Kolejna fajna propozycja. Dziękuję

Katjuszka pisze...

Genialne!

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger