stycznia 13, 2017

Remont pokoju przedszkolaka.

Pierwsze dni nowego roku zleciały niepostrzeżenie. Odleciały tak szybko jak nasze plany, które muszą być odłożone na "za kilka lat". Prawda jest taka, że jak nie ma się wsparcia rodziny, nie wygrasz w totka lub po prostu nie zarabiasz tyle co europoseł to nie masz szans na spełnienie swoich marzeń. Każdych. 
Marzenia. To słowo często pojawia się w moim słowniku. Ale, ale! Na przełomie dwóch, trzech zaczniemy trochę je realizować. Na pierwszy ogień idą remonty. 
Mamy już pewne koncepcje. Dziś chcę się trochę nimi z Wami podzielić :) Może coś podpowiecie. 

W planach jest :
- wymiana tapet
- wymiana paneli
- zmiana stolika i krzesełka
- dodatkowy regał na książki i drobne zabawki

Oto co mi się podoba.

Połączenie tapet w takiej kolorystyce :




Głowna ściana na przeciw drzwi będzie w gwiazdki, a dwie boczne błękitne.

Regał na książki i drobne zabawki z Ikei

Do niego biurko z krzesełkiem, które mam nadzieję, że posłuży Bartkowi do 3-ciej klasy podstawówki przynajmniej. Także z Ikei.


Co do paneli, decyzja jeszcze nie podjęta, ale skłaniam się ku szarościom ;) 
Dywan akrylowy



W kolejce remontowej także przedpokój i łazienka. Także dużo roboty przed nami, ale kiedy w końcu skończymy, będę mogła pomyśleć o nowej kuchni :) Pomału, małe kroczki i do przodu. 
Jak Wam się podobają moje plany względem pokoju Bartka? :) 







6 komentarzy:

arbuziaki.pl pisze...

Mnie się marzy nie tyle remont co powiększenie pokoju chłopców. A kolorystykę mamy niebanalną wesołą zielono-żółtą :)

Sonia Chmielewska pisze...

Fajne pomysły :) jak skończymy u nas to wpadniesz obejrzeć - może jakoś Cię zainspiruje :D a i doświadczenie jakieś małe mam, więc w razie potrzeby służę pomocą.
Jedyne co to ja nie jestem zwolenniczką tapet; u nas ściany będą pomalowane - łatwiej wtedy za jakiś czas zmienić kolor.
Biureczko - super sprawa, a i regalik jest fajnym pomysłem - też chcę zakupić coś w tym stylu :)

Sonia Chmielewska pisze...

Fajne pomysły :) jak skończymy u nas to wpadniesz obejrzeć - może jakoś Cię zainspiruje :D a i doświadczenie jakieś małe mam, więc w razie potrzeby służę pomocą.
Jedyne co to ja nie jestem zwolenniczką tapet; u nas ściany będą pomalowane - łatwiej wtedy za jakiś czas zmienić kolor.
Biureczko - super sprawa, a i regalik jest fajnym pomysłem - też chcę zakupić coś w tym stylu :)

Nina NM pisze...

Uwielbiam zmiany wystroju, nawet maleńka zmiana sprawia mi radość.

Sylwia K-a pisze...

Takie biurko, jak te na zdjęciu, zdecydowanie do mnie przemawia. Choć przygotowanie pokoju, dla już juniora, jeszcze długo przede mną, to widzę wiele podobnych pomysłów :)

Młoda Mama Pisze pisze...

Plany super. Ja teraz też stoję przed wyzwaniem urządzenia pokoju córce, ciągle się waham na jakie kolory postawić

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger