stycznia 11, 2017

Prezenty dla Dziadka i babci. {część II} pudełko - organizer i podkładki pod kubek.

Dziś zostałam poproszona o wykonanie czegoś od przedszkolnej grupy Bartka na licytację WOŚP. 
Niby urodzinowy dzień wolny, ale poświęciłam kilka godzin na wykonanie pudełka/organizera. Miał być dla Dziadka (i może jeśli zrobicie w innej kolorystyce) ale ostatecznie zostanie organizerem na kredki / pisaki dla dziewczynki, na biurko. 

Do jego wykonania użyłam : 
pudełka, filcu, gąbki, drucików kreatywnych, szpilek, kleju. 
Nie jest to trudne, choć nieco mozolne, bo chciałam żeby wyszło równo :) 


środek wykleiłam filcem, po czym oklejałam boki pianką i zdobiłam kolorowymi szpileczkami. 



na koniec serduszka (akcent WOŚP) ;) 



i kwiatek z drucików. 




Mam nadzieję, że się spodoba jakiejś uczennicy :) 


Pokażę Wam jeszcze prezenty dla Dziadków Bartka.
Drewniane podkładki (pod kufel lub kawkę) ręcznie malowane przez małego malarza :) 





Piękne, prawda? :) 



4 komentarze:

Agata Wierzgacz pisze...

Cudnie Wam wszystko wyszło :-) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin , dużo zdrówka i spełnienia marzeń :*

Joli Rybińska pisze...

Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. A dziadkom na pewno spodobają się prezenty :) Pozdrawiamy

Anna Hapen-Mrozińska alexanderkowo pisze...

Dziadkowie zapewne się ucieszą :)

Karolina Tuchalska-Siermińska pisze...

Ale piękna niespodzianka Wam wyszła. Dziadkowie będą oczarowani. Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-*

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger