grudnia 11, 2016

Relacja ze Spotkania Świadomych Blogerek w Bydgoszczy.

26 listopada w Bydgoszczy odbyło się spotkanie. Pierwsze takie w Polsce, które w swoim głównym celu miało wesprzeć nas - świadome, blogujące kobiety. Organizatorka Izabela Kornet już od progu zachwycała. Wiekiem, zorganizowaniem, pasją, która bije od Niej na odległość. Fajnie, że młodzi ludzie potrafią i chcą brać się za organizację takich przedsięwzięć. 




Spotkanie Świadomych Blogerek odbyło się w bardzo klimatycznej Restaracji & Kawiarni Spiżarnia.   Panie kelnerki bardzo sympatyczne, jedzonko przepyszne, zdecydowanie warto wstąpić na pyszną i sycącą zupkę czy kawę.


Na spotkanie można było zabrać swoje pociechy, którymi zajmowała się  Animatorka Maria Redzimska  choć zgodnie stwierdziłyśmy z towarzyszkami,  że to zajmowanie średnio Jej poszło ;) 

Na listę uczestniczek było trudno się dostać. Mi udało się niemal w ostatniej chwili. I wraz z innymi blogerkami (których lista za moment) miałam przyjemność uczestniczyć w bardzo interesujących prelekcjach.

Oto pełna lista uczestniczek : 

1. Patrycja Ewa Nowak 

2. Olga Biskupska 
3. Krystyna Polek 
4. Agnieszka Wiśniewska 
5. Sylwia Ciszyńska 
6. Magdalena Kuncio 
7. Magdalena Szczęśniak
8. Żaneta Bomba
9. Anna Maria Wiśniewska 
10. Lena Murawska 
11. Adrianna Frasz 
12. Karolina Jaskólska 
13. Marta Kraszewska 
14. Nadine Kranik 

15. Roksana Prusarczyk 
16. Joanna Perzanowska-Kuśnierek 
17. Iza Damse 
18. Sylwia Narkowicz 
19. Marta Block 
20. Izabela Kornet 


Prelekcje były przeprowadzone przez :

Webinary jako sposób budowania publiki wokół bloga
Dobra współpraca blogerska
Opanuj SEO i zwiększ ruch na blogu!
Wizerunek, komunikacja, marketing

Wykłady bardzo interesujące, zawierające mnóstwo pomysłów wartych uwagi i przemyślenia. Wiele cennych rad dla blogera, co zrobić aby go ulepszyć, przebić się przez pajęczą sieć innych autorek. Czym się wyróżnić, jak zdobyć i działać w fajnych współpracach na liniach bloger-bloger czy bloger-firma. Dziękuję za te wszystkie cenne rady! 





Na naszym spotkaniu odbyła się też licytacja różnorakich produktów. Cały dochód z niej został przekazany na rzecz Fundacji Chustka, o której możemy przeczytać na ich stronie : " „Chustka potrzebna jest każdemu. Czasem trzeba w nią schować twarz, na której nie obeschły jeszcze ślady łez. A potem – unieść głowę. I ruszyć dalej. Chcemy walczyć z bólem, bo nikt nie powinien tak cierpieć, a zwłaszcza ludzie umierający z powodu chorób nowotworowych. Chcemy zmienić polską rzeczywistość i otoczyć ochroną przeciwbólową wszystkich cierpiących. Dołączyło się wiele osób, będzie nas dużo więcej. Chustka by tego chciała. To przecież oczywiste”."  a naszą akcję wsparło prawie 50 firm! Podarunki dla każdej uczestniczki i przedmioty na licytację robiły wrażenie. Udało się nam uzbierać 1874 zł. Ja wylicytowałam piękny obraz Pana Pawła Uchorczaka, który mnie totalnie zachwycił i niezmiernie się cieszę, że zdobi ścianę na przedpokoju :) oraz ksiązkę dla Bartka. 

















Oto cała lista sponsorów naszego spotkania. 



Na spotkaniu pojawił się także przedstawiciel Face&Look, który przedstawił propozycje współpracy dla blogerek. 
Zaszczyciła nas swoją obecnością także Pani z BąBą, która osobiście wręczyła nam paczuszkę z belgijskimi pralinkami. Ledwo dowiozłam je do domu, a kiedy już po otwarciu torby z upominkami dobraliśmy się do nich, to zbierało się nam na płacz, że nie ma więcej :) 

W torbach z podarunkami znalazły się m.in : 

- voucher podarunkowy na sesję coachingowe od Katarzyny Dolak Mazurek
- kosmetyki od firmy Janda oraz Scan - Anida
- maseczki i pomadki od 7th Heaven
- od Efcia Soap naturalne mydełka  
Znalazły się także produkty od Vichy, La Roche- Posay i Iva Natura, Equilibra .
Były także drobiazgi od Majunto oraz Made by Goga

Wśród pozostałych partnerów znalazły się takie firmy jak : 


Media&Partnerzy:










Na koniec spotkania świętowałyśmy urodziny Izy zajadając przepyszny tort od Domowy Zakątek 



Pragnę również podziękować z tego miejsca Sylwii, która zechciała mnie zabrać wraz ze swoją rodzinką autem. Dzięki wielkie i szczególne buziaki dla mojej towarzyszki jazdy z tylnej kanapy ;) 

Koniec spotkania nadszedł szybko, te kilka godzin minęło niepostrzeżenie. Faktem niezaprzeczalnym jest to, że było ono bardzo pomocne, motywujące, radosne i miłe. Wpisuje je na listę tych udanych, tych o których szybko się nie zapomina i mile wspomina. 
Dziękuję dziewczyny,
Dziękuję Iza! 


Zdjęcia na spotkaniu wykonywała :  Lady Amarena 
Część zdjęć jest mojego autorstwa, część dzięki uprzejmości Izy 



14 komentarzy:

Krystyna Polek pisze...

Tak spotkanie na pewno utkwilo nam w pamieci :)

Lenka Murawska pisze...

:)

Kasia7212 pisze...

widze, mze spotkanie było mega udane ... och jak ja załuję, ze nie mogłam byc :/

Izabela Kornet pisze...

Cieszę się, że zaliczasz spotkanie do udanych :) Starałam się jak mogłam!
P.S. Może wydawało się Wam, że wciąż słyszycie dzieci, bo siedziałyście blisko salki i drzwi były otwarte.. :) Mi się podobało, że dzieciaczki w każdej chwili mogły przyjść do Mamy i w zasadzie o to chodziło - bo niektórzy mają większą potrzebę bliskości, inni mniejszą. Ja mam ogromną, więc Mama była ze mną :D
Dzięki :*

Agata Wierzgacz pisze...

Fajne są te spotkania , szkoda że nie jestem blogerka ;)

Tedi pisze...

Bardzo fajne spotkanie. Szkoda, że tak daleko ;-)

pożeramstrony pisze...

Fajnie, że podałaś listę uczestniczek. Jest okazja by odkryć nowe, fajne blogi

Aneta Łochowska pisze...

To piękne, że organizowane są tak często takie spotkania. Wiedza tam zdobyta to jedno, ale pomoc niesiona potrzebującym to dla mnie rewelacja.

nellavita.pl pisze...

dawno ni byłam na żadnym spotkaniu ale wam zazdroszczę!

Melduję Gotowość pisze...

Znam zaledwie trzy blogi z tej listy. Bardzo Wam zazdroszczę, marzy mi się takie spotkanie, ale prowadzę takiego bloga, którego nie da się pod żadną konkretną kategorię podpiąć.

Beatta Szcześniak pisze...

Udane spotkanie, szkoda, że tak daleko.

Agnieszka Wiśniewska pisze...

Było świetnie!:)

Marta Kraszewska pisze...

ZDecydowanie udane spotkanie:)

Karolina Jaskólska pisze...

Spotkanie pierwsza klasa!

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger