listopada 24, 2016

Subiektywny przegląd pięciu najlepszych prezentów dla blogera.

Dobra, nie będę się rozpisywać o tym, że każdy szanujący sie bloger i blogerka musi mieć wypasiony aparat, komputer i spory dysk zewnętrzny na niepoliczalną ilość zdjęć do wpisów. 
Bo to każdy wie. Powiem Wam za to, co jeszcze nam - blogerom sprawi radość. Możecie podesłać tą listę swoim mężom, mamom, teściowym. Na pewno natchnie je to i nakieruje na najwłaściwsze ścieżki. 

1. Power bank.



Warto być na bieżąco. Odpisywanie na komentarze czytelników mocno nadwyręża baterie w telefonie, tablecie. Sweetaśnie wyglądający power bank uratowałby mi niejednokrotnie telefon, bo na serio rozładowuje mi się w zastraszającym tempie. I dość często zdarza mu się to np. w autobusie.
Ten i inne zabawnie wyglądające, możecie nabyć np. TUTAJ

2. Kubek termiczny

źródło

Nie od dziś wiadomo, że każdy bloger zaczyna dzień od kawy.
Aby zatrzymać jej aromat i odpowiednią temperaturę na dłużej warto zainwestować w kubek utrzymujący ciepełko. Herbatka też będzie w nim zacnie smakować.

3. Pokrowiec na tablet?

źródło

Ja na swoim bardzo dużo czytam e-book'ów, więc nie obraziłabym się, gdybym takowy dostała :) Jest boski!

4. Organizer, planer, kalendarz.

Najlepiej wszystko w jednym, tak aby zaplanować każdy miesiąc w obfitą ilość postów. Jak zmieszczą się tam jeszcze wizytówki to już w ogóle bajeczka. 

5. Bon do empiku


żeby bloger mógł poszerzać swoje horyzonty i być na bieżąco w trendach kulinarnych i nie tylko. Zdjęcia można wywołać, foto książkę zrobić, a potem ciach i na blog notka sama się pisze :)





7 komentarzy:

Szpilki Remontują pisze...

pomysły całkiem fajne, ale dla mnie zamiast pokrowca na tablet przydałby się tablet ;P Mój Narzeczony mi nie sprezentuje, bo mówi, że za dużo spędzam czasu w sieci, ale może planer/kalendarz żebym lepiej gospodarowała czasem. Dziś stwierdził, że blog to członek naszej rodziny hahhaha :P

Turlu Tutu pisze...

Power Banki i kubek termiczny...ZAWSZE! Niezbędne akcesoria blogera:P

Kary B. pisze...

Heh, nie pomyślałabym, że blogerzy też potrzebują swoich akcesoriów. Ale jak tak patrzę... przygarnęłabym wszystkie ;)

shyshki pisze...

Podoba mi się ten power bank.

Magdalena Wojdała pisze...

Kubek termiczny jak najbardziej. A te, które pokazałaś są na dodatek piękne.

Polisz mam pisze...

Uwielbiam Reksia więc kubek termiczny wpisuję do mojej whislisty:d

Niekonwencjonalna pisze...

Jak ładnie ten kalendarz wygląda!

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger