listopada 07, 2016

Pomysły na kalendarz adwentowy. {Święta coraz bliżej część 1.}

Tak jak obiecywałam zebrałam dla Was inspirujące zdjęcia, które mam nadzieję pomogą Wam i przekonają, że samodzielne wykonanie kalendarza adwentowego jest o wiele bardziej radosne niż kupienie takiego zwykłego w sklepie. 
Sam proces tworzenia jest dość długofazowy, ale warto! Ja to wiem bo robimy już sami drugi rok. 

Oto najpiękniejsze (wg. mnie) kalendarze adwentowe znalezione w wujku google i printereście.
Wybierajcie i dajcie znać, który sie najbardziej podoba! :) 



























Cudne, co? :) 
To co, przekonałam Was? :) 

8 komentarzy:

Kasia7212 pisze...

wszystkie pomysły są fajne :D

Kary B. pisze...

Bardzo fajne pomysły. Niestety nie wszyscy mają talent w rękach (ja nie mam absolutnie żadnego) i byliby w stanie takie arcydzieło popełnić. O braku czasu nie wspominając nawet. Może kiedyś ;)

Gabi SCh pisze...

Jakbym nie była takim beztalenciem manualnym to zdecydowanie domki ;) no przecudowne ;) jeszcze super klamerki ( te obok domków ) 8 kartonowa tablica też mi się podoba :)))

Agata Wierzgacz pisze...

Wszystkie super :-) ale najbardziej podoba nam się ostatnia propozycja ;)

Mimi.Mami pisze...

O rety! Już? Ja jeszcze w polu, nie zaczęłam myśleć o tych wszystkich świątecznych tematach :P

Turlu Tutu pisze...

Co roku sobie obiecuję, że zrobię kalendarz adwentowy i co roku brakuje mi czasu:P Ale niektóre Twoje inspiracje są banalnie proste i niezbyt czasochłonne, więc może uda mi się tym razem:)

Ewelina K pisze...

Kalendarz adwentowy zawsze mi się kojarzył z bombonierką, na której było 40 czekoladek. Nigdy sama jeszcze nie robiłam takiego kalendarza. Bardzo ładne pomysły.

Dobre Zielsko pisze...

Piękne te kalendarze! 3 i 4 to moi faworyci. :)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger