listopada 03, 2016

Najlepsze filmy animowane wszechczasów, które musimy obejrzeć.

Kocham bajki Disneya. Z utęsknieniem czekam na moment, kiedy w każdy weekend będziemy robić sobie seans filmowy i zatapiać się w kolejnej cudownej disneyowskiej historii. 
Marzy mi się rozkochać Bartka w nich, bo w przeciwieństwie do większości są magiczne, niosą za sobą przesłanie, w jakiś sposób uczą. 
Z okazji Dnia Postaci z Bajek (jest już w najbliższą sobotę!) przedstawiam Wam listę NAJLEPSZYCH BAJEK i koniecznie zdradźcie która jest Waszą ulubioną :) {Tak, nie wszystkie są wytwórni Disney'a - wiem}

1. Pinokio. 
Chyba nie ma wśród nas kogoś, kto nie zna tego uroczego kłamczuszka? :)



2. Dumbo.
Moment, kiedy odbierają słoniątko mamie.. zawsze mnie rozczula do łez.



3. Zakochany kundel.
Wszystkie części są cudne równie mocno.



4. 101 Dalmatyńczyków. 
Pierwsza cześć moja ulubiona. 



5. Bambi.
Pierwsza część cudowna, kolejne już mniej.



6. Piękna i Bestia.


7. Król Lew.
 Film dostał 2 Oscary - za muzykę Hans Zimmer (genialna!), a także za piosenkę. 




8. Toy Story
 (pierwszą część już obejrzeliśmy :) )



9. Pocahontas.
Zdradzić Wam tajemnicę? Kiedy ta bajka weszła do kin, miałam 8 lat. Byłam nią tak bardzo oczarowana. Marzyłam o lalce Barbi - Pocahontas. Moje marzenie spełniła mama. Dostałam pod choinkę bajkę na kasecie vhs i wymarzoną lalkę. Popłakałam się, kiedy rozpakowałam swój prezent. Nawet mam w albumie zdjęcie z tego momentu, kiedy mama ociera moje łzy szczęścia. To jedno z tych wspomnień, których się nie zapomina do końca życia :)



10. Dzwonnik z Notre Dame.


11. Epoka lodowcowa.



12. Minionki
Kocham tych małych wariatów ;)



13. Happy Feet - tupot małych stóp.



14. Robin Hood {wersja z 1973 roku}



15. Tarzan



16. Lilo i Stich.




Dobra, zdradzę Wam moją TOP trójkę.

1. Król Lew
2. Pocahontas
3. Minionki

a Wasza? :) 











20 komentarzy:

Madame Giussani pisze...

Otwierając ten link, miałam w głowie tylko jedną myśl, czy znajdę tu moje ukochane„Toy Story”. No i jest! :) Super!

Kobieta Wielozadaniowa pisze...

uwielbiam bajki mogłabym oglądac bez przerwy...dobrze ze mam dzieci to przynajmniej wymówka że razem sprzdzamy czas a ja sie nimi opiekuje gapiąc jak one w ekran

lilith0886 pisze...

Moje top 3 to Mała Syrenka, Lilo i Stitch i Król Lew ��

Jaśkowe Klimaty pisze...

O ja przypomniałaś mi piękne propozycje dla mojego Jasia. Król lew nasz ulubiony zdecydowanie. Jedna z nielicznych, które chciał oglądać.

Natalia Róża Świat Tomskiego pisze...

Od 1-10tofilmy mojego dzieciństwa :) aż zachciało mi się je obejrzeć!

Made by Wife pisze...

Ja oczywiście oglądałam wszystkie, teraz będzie czas na mojego syna - a my chętnie mu będziemy towarzyszyć! Świetna lista :)

izabella pisze...

Ojej, ale mi zorbiłaś ochotę na jakiś "stary" film animowany! :) Nie wiem dlaczego, ale jeśli ktoś z moich znajomych opowiada z uśmiechem, że coś go natchnęło i obejrzał bajkę, to najczęściej jest to właśnie Król Lew - a reszta bajek jakoś tak jest zapomniana! Dziękuję za przypomnienie innych fantastycznych tytułów :)

Siostry Dają Radę pisze...

A moja to król lew, piękna i bestia i 101 dalmatynczykow

Żaneta Bomba pisze...

no raczej, ze jest :)

Żaneta Bomba pisze...

u nas taka bajka pełnometrażowa to święto w weekend. I to też nie każdy ;)

Żaneta Bomba pisze...

a mi Mała Syrenka nie robi :)

Żaneta Bomba pisze...

Nie boi się hien?

Żaneta Bomba pisze...

Mojego tez <3

Żaneta Bomba pisze...

dzieki :)

Żaneta Bomba pisze...

Nie ma za co!
Milego oglądania! i daj znać co obejrzeliście :)

Żaneta Bomba pisze...

klasyka :)

Edyta K pisze...

Uwielbiam większość z nich! Chociaż dla mnie klasyką są te starsze animowane filmy pokroju Króla lwa lub Zakochanego kundla :)

Wielopokoleniowo 3 pisze...

Uwielbiam bajki Disneya! U mnie prym wiodą tę starsze, to dla mnie klasyka ;-) Pozdrawiam ;-)

Pamar Travel pisze...

Większość to bajki mojego dzieciństwa! Uwielbiam! Dla mnie Pocahontas i Król Lew wymiatają!

Kary B. pisze...

Nie widziałam tylko ostatniej :) Króla Lwa już niestety nie trawię, odkąd dzieci oglądały go w kółko. Ale do kilku z chęcią bym wróciła ;)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger