listopada 06, 2016

Bąbelkowe szaleństwo, czyli zabawy z folią bąbelkową.

Dostałam z allegro paczkę z chemią. Chemia owinięta była w folię bąbelkową.
Od razu zapaliła mi się lampka kreatywności. Trzeba ją wykorzystać! Przecież nie może skończyć tak po prostu na śmietniku. 

Powstało akwarium i krokodyl a jeszcze całkiem sporo pomysłów przed nami. 
Zresztą sami zobaczcie jakie cuda można z niej stworzyć. 

Najpierw nasz krokodylek. 










Nasze akwarium z rybkami.









A tu jeszcze trochę pomysłów z printerest na wykorzystanie bąbelków.











Dobrej zabawy! 






10 komentarzy:

Antonina B pisze...

świetne pomysły na wykorzystanie folii bąbelkowej! bardzo pomysłowe! :)

Monique Rehmus pisze...

świetne pomysły! :) Bardzo fajna zabawa dla maluchów :)

kalina pisze...

U mnie jakiś czas temu była folia, a że dziecko mniejsze, to i pomysł prostszy. Po prostu rozłożyłam na podłodze i dziecko biegał ow tą i spowrotem

Pani z przyrody pisze...

Genialne. Świetne pomysły na zajęcia z przyrody z dzieciakami:)

Agata Borkowska pisze...

Kurcze.... aprzed chwilą właśnie wyrzuciłam cały karton folii bąbelkowej:/ Świetny pomysł, i wykonanie bąbowe:)

ina i Sewa pisze...

U nas tez byl wpis o tej folii. I co? Bardzo mnie cieszy ze inne pomysly mialysmy, bo jest ich tym sposobem dwa razy tyle.
:-)

Ewa Huszaluk pisze...

Wow, rewelacyjne rozwiązania :) Świetny pomysł :)

Ewelina K pisze...

Nie wiedziałam, że takie fajne prace można stworzyć ze zwykłej folii bąbelkowej.

MatkaBezKitu pisze...

Bąbelkowa folia jest rewelacyjna sama w sobie, a tu takie cuda jeszcze można zrobić :)

Magda Chmura pisze...

Super sprawa ;)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger