października 30, 2016

Domowe memory.

W końcu na coś przydały się zbierane od kilkunastu miesięcy gazetki. 
W naszej kolekcji były i "Mini mini" i "Nickoldeon" i "Psi Patrol". Bartek bardzo lubi właśnie Psi Patrol, Shimmer i Shain oraz Blaze i Mega Maszyny. Dlatego nie miałam problemu z wyborem bohaterów na nasze domowe Memorki. 
Mały naprawdę wkręcił się w gry. I wywołuje to u mnie ogromną radość. 
Powycinałam ulubionych bohaterów (podwójnie) z gazetek, podkleiłam na sztywnej kartce i takim sposobem mamy pokaźną ilość kart do zabawy!





Łatwizna, a ile przyjemności. 
Gra z ukochanymi bohaterami - nigdzie nie znajdę takich memorów :) 
Spróbujcie sami!
Koniecznie!


8 komentarzy:

Agnieszka D pisze...

Chwile z dzieckiem, przy takich zabawach- niezapomniane :)

ANIA BLOGUJE. pisze...

Świetny pomysł :)
Zapraszam do siebie :) http://aniaabloguje.blogspot.com/

Margareta Margareta pisze...

Takie zabawy przypominają własne dzieciństwo.

Marta Kaźmierczak pisze...

Świetna sprawa! Pamiętam jak uwielbiałam sama grać w memory! :D

Agata Wierzgacz pisze...

Ale ekstra pomysł na takie memory :-)-lubimy takie zabawy :-)

Amelia Bragun pisze...

Najlepsze są takie dopasowane do uczestnika gry zabawy, pamięta się na długo :-)

AgaGr -JANulkowo pisze...

Fajny pomysł na wspólną zabawę.

Młoda Mama Pisze pisze...

Swietny pomysł z tymi naklejkami. Sama bym na to nie wpadla,a to takie proste w wykonaniu

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger