sierpnia 17, 2016

"Spotkajmy się w Trójmieście edycja II" - pierwsza część relacji ze spotkania.

Przygotowanie całego spotkania zajęło mi bardzo dużo czasu. Nie będę ukrywać, iż szukanie sponsorów przedmiotów na licytację, oraz drobnych upominków dla uczestniczek - nie jest łatwe. Ale jak cieszy, kiedy przychodzi kolejna pozytywna odpowiedź, a potem kurierzy walą drzwiami i oknami, drzwi od piwnicy ledwo się domykają, pod stołem trzeba trzymać nogi blisko siebie, bo można nadziać się na karton pełen cudowności. Oj, bardzo cieszy. 

Szukanie prelegentów także nie jest łatwe. Spotkania blogerek odbywają się coraz częściej. Organizatorki prześcigają się w pomysłowości, jest to trochę forma walki, wyścigu. Kto załatwi coś lepszego, ciekawszego. 
Ja przyznaje się przed samą sobą tu nieco zawiodłam. Nie do końca jestem zadowolona z prelekcji fotografa jak i jego pracy i nie zamierzam tego ukrywać. Zresztą Ci co mają wiedzieć - wiedzą co i jak i niech tak pozostanie. 

Spotkanie odbywało się w Różanym Gaju. I tu specjalne podziękowania dla Pani Marty Szeląg, która podeszła do tematu organizacji naszego spotkania bardzo profesjonalnie. Mogłam liczyć na wsparcie Pań z recepcji i kuchni. Sala była przygotowana dokładnie według moich wskazówek, a pierożki z groszkiem w środku były przepyszne :) 





Największe wrażenie zrobił na mnie (i chyba nie tylko na mnie, ale na naszych dzieciaczkach też) plac zabaw. O ile świetnie się złożyło, że podczas trwania spotkania dopisała pogoda i mogły skorzystać z Paniami animatorkami z jego uroku. Ale o nich za chwilkę.. 

Pierwszą prelekcję oraz zarazem oprawą fotograficzną naszego spotkania zajmował się Pan Mateusz. Prelekcja niewiele powiększyła moją wiedzę i nadal uczę się na własnych błędach robić coraz to lepsze zdjęcia. 

W drugiej części, która poszła nam bardzo gładko i sprawnie nastąpiła licytacja na rzecz Gdyńskiego Hospicjum, kwota którą udało się nam uzbierać dzięki hojności cudownych sponsorów, którzy podarowali nam mnóstwo swoich wyrobów i produktów to 1135 zł

Rzeczy z licytacji oraz lista sponsorów pojawi się w II relacji. 

Po zakupach wystąpiła Pani Magda Baby Shower Trojmiasto. Pani Magda opowiedziała nam z ogromną pasją jak zajmuje się przygotowaniem przyjęcia dla przyszłych mam. Oprawa takiej imprezy to naprawdę spora praca ale jakże przyjemna. Trzeba pomyśleć o przekąskach, odpowiednim miejscu, prezentach, dekoracjach. Sama chętnie założyłabym taką firmę, bo nie ukrywajmy ale to ma przyszłość, coraz więcej Mamusiek idąc za modą zza granicą chętnie organizuje sobie takie przyjęcia. Przecież można dostać tyleee wspaniałości dla dzieciątka na nim ;) 
Od Pani Magdy otrzymałyśmy kupony na foto książki do zrealizowania w FOTOJOKER  i przyznam się Wam, że już w piątek odbieram swoją :) 



Kolejna prelekcja została poprowadzona przez Panią Agnieszkę Danielewicz z Instytutu Żywienia i Rozwoju Eligo. 
Nie wiem czy wyglądają tak wszystkie prelekcje Pani Agnieszki, ale tu na usta ciśnie się tylko jedno słowo. WOW. 
Pani Agnieszka swoją energią, skoncentrowaniem, sposobem mówienia, oraz tym, że włączała w wykład nas i nasze dzieci zachęcała do skupienia naszej uwagi w 100%. Prelekcja o tym jak zdrowo żywić dzieci na każdym etapie ich rozwoju, jak powinny wyglądać ich posiłki, jak często i w jakich ilościach powinny je spożywać. Ile cukru znajduje się w dobrze znanych nam produktach, które są polecane dla dzieci...  Po prostu jedna wielka bomba atomowa pełna wiedzy. Ja jestem zauroczona, bo przyznaje, że na temat żywienia Bartka mam małego fisia, a wystąpienie Pani Agnieszki utwierdziło mnie tylko w tym, że robię dobrze :) 







Pragnę też podziękować niezawodnej Krainie Wypieków, która po raz drugi osłodziła nam spotkanie, przygotowując tort, zapierający dech w piersiach. 


Oraz cudownym, roześmianym Paniom animatorkom z O rety - animacja, dzieciaki były zachwycone i mocno zawiedzione tym, że Panie skończyły się z Nimi bawić. Bartek długo po wyjściu dopytywał się gdzie i czemu Panie poszły :) 
Zobaczcie jak super bawili się na hotelowym placu zabaw! 







W spotkaniu wzięły udział : 

1. Basia Tomczak (www.pierwsze-kroki.com
2. Magdalena Mozgawa-Kolasa http://www.borsuczkowo.pl/
3. Monika Kilijańska, www.konfabula.pl.
4 .Katarzyna Grzywaczewska http://poradymamykasi.blogspot.com
5. Aleksandra Protasewicz http://okiemalexa.blogspot.com
6. Joanna Misiak http://www.krzywaprosta.pl/
7. Ola Greszczeszyn www.wokoldzieci.pl
8. Marta Kalamon http://kalmarkitchen.blogspot.com/
9. Sylwia Narkowicz http://www.oczamimamy.pl/
10. Natalia Majewska www.schwytanechwile.pl
i ja :)
Jedna uczestniczka nie dojechała. 

Dzięki Dziewczyny i do zobaczenia gdzieś i kiedyś :) 






5 komentarzy:

moniowiec pisze...

A do zobaczenia już niedługo ;)

Aleksandra Greszczeszyn pisze...

Jakie tam gdzieś i kiedyś -na trzeciej edycji w Gdyni koniecznie 😊 Dzięki, że mogłam być ❤

Kasia7212 pisze...

Żanetko dziekuję za wspaniały dzień :*

Sylwia N pisze...

Dzięki bardzo za spotkanie :) do zobaczenia!

Krzywa Prosta pisze...

Było rewelacyjnie :) Dzięki za pamięć i wspaniale spędzony czas :)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger