sierpnia 23, 2016

Pozbywacz tłuszczu Meglio (szkoda, że nie tego w boczkach ;) )

Jakiś czas temu otrzymałam na testy środki do czyszczenia. 
- Odtłuszczacz uniwersalny 
- żel do wc
- mleczko lawendowe do czyszczenia. 

Informuje, iż aby testy były miarodajne specjalnie hodowałam dla Was brud i tłuszcz przez dwa tygodnie. Kusiło, żeby zmyć, ale wydaje mi się, że aby coś było dobre to musi poradzić sobie z każdą "przeszkodą". 



Zacznę od tego, co najmniej spełniło moje oczekiwania. 
Żel do wc. Aby porządnie oczyścić muszlę klozetową żel, którego używam musi "osiąść" na niej. Mam w zwyczaju pozostawienie go na kilka-kilkanaście minut, tak aby wyżarł bakterie. Dopiero po tym czasie w ruch idzie szczotka do wuceta. W przypadku żelu Meglio niestety nie miałam czym myć muszli, bo jest on przeraźliwie rzadki przez co spływa od razu na dno. Nie czuć niestety też zapachu świeżości. Nie jestem z niego zadowolona. I nie sięgnę po niego przy kolejnych zakupach. 

Odtłuszczacz uniwersalny. 
Tu byłam w szoku. Pozytywnym oczywiście. Długo szukałam płynu, który poradzi sobie z tłuszczem na piekarniku (od wewnątrz), oraz z brudem, który osadził się na kratkach na maszynce kuchennej. I chyba nie skłamię, jeśli powiem, że znalazłam. Meglio poradził sobie ze wszystkim. Już po pierwszych spryskaniach widać ogromną różnicę.



Piekarnik lśni. Odbija światło, aż razi. Nie trzeba szorować, wystarczy jak widzicie przetarcie ręcznikiem kuchennym. Mam świra na punkcie takich produktów. Lubię mieć czysto, dlatego ten odtłuszczacz został moim numerem jeden. 
Warto też dodać, że ma przyjemny limonkowy zapach i nie gryzie w gardło jak większość tego typu produktów. 



Jak widzicie w bitwie kratki & meglio i ja, zdecydowanie wygraliśmy. Kratki mają już sporo lat i chociaż nie są w idealnym stanie, bardzo "przejrzały" i przyjemniej się na nich gotuje :)


Kremowe mleczko. 
Użyłam je w łazience. Ma bardzo przyjemny lawendowy zapach i super poradziło sobie z brudem, też już po pierwszym przetarciu gąbką widać rożnicę. 





Ogólna ocena otrzymanych produktów : 8/10 


Polecam Wam zapoznać się z produktami Meglio.









Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger