lipca 14, 2016

Moja wymarzona kuchnia..

Gdybym wygrała jakimś cudem sporą torbę pieniędzy zrobiłabym remont mieszkania.
O ile remont przedpokoju nie jest jakimś mega ciekawym materiałem.. tak kuchni już owszem.
Lubię spędzać w niej czas, o ile mam go w nadmiarze.. Lubię gotować, piec i eksperymentować. 

Zawsze marzyła mi się jasna kuchnia, z wyspą na środku i możliwością wypicia kawy tuż obok blatów roboczych. I mnóstwo schowków. Na pierdołki. 

Oto jak wygląda kuchnia moich marzeń ..








źródła obrazków : 
https://pl.pinterest.com/

A jak wygląda Twoja kuchnia ze snów? 









1 komentarz:

Sonia Chmielewska pisze...

Ja nie mam jej jeszcze zwizualuzowanej, ale jak tylko (jakims cudem) przeniesiemy sie na swoje to kuchnia i łazienka to będą moje dwa piorytety! A kuchnia.. kuchnia będzie cała w zabudowie, w jakichs kontrastowych kolorach, w duzym stolem przy którym w niedzielny poranek będziemy siadać i razem jesc śniadanie :D

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger