lipca 27, 2016

8 rzeczy, którymi Twój facet na bank Cię wkurzy!

Nie od dziś wiadomo, że faceci są z Marsa. 
Zawsze, kiedy moje spojrzenie na świat i poglądy na wiele spraw różnią się od tych, które przedstawia mój Małżonek staram się głęboko oddychać i tak właśnie sobie tłumaczyć.

I nie chodzi tu bynajmniej o trzydziestą parę brudnych skarpetek na podłodze. Bo to cecha, którą posiada chyba każdy samiec wpisana w ich geny. 
Mam dla Was 8 rzeczy, którymi wkurzają nas od zawsze i wszędzie. Choćbyśmy nałykały się niezliczona ilość tabletek uspakajających i wypiły litr melisy. 

1. Nie okazuje uczuć, ale ma pretensje kiedy go nie wspieramy i nie mówimy jakim jest świetny. 
To niestety działa w dwie strony. My - kobiety lubimy słuchać o wielkiej miłości, o tym jak cudownie pyszne ciasto upichciłyśmy. Niestety, pozostaje nam się domyśleć tego po szybkości z jaką zniknie z blachy. A On? Wbije gwóźdź na nową ramkę i już pokłony i podziękowania na kolanach by się przydały. Spróbuj nie, to będzie Ci miesiąc wypominał. 



2. Chciałaś obejrzeć dziś ulubiony serial? 
Zapomnij. Liga mistrzów leci, a że w domu jeden telewizor trzeba się dostosować. 
Poszłabyś na spacer do parku, ale Druga połowa zaplanowała już cały dzień na basenie. Pójdziesz owszem, szkoda tylko że nie zapytał na co masz ochotę. Faceci często zapominają o tym, że nie musimy podzielać ich pasji. Często bierzemy w nich udział nieco z przymusu. Czemu to robią? Bo lubią mieć nad nami kontrolę, w domu mają panować ich zasady.

3. "Kochanie, muszę dziś jechać do Maćka pomóc Mu przestawić meble".
Szkoda, że w domu tego nie robisz. 
Faceci lubią pomagać, ale nie nam. Czemu to robią? Bo zyskują szacunek, podziw i wyrabiają sobie odebranie przysługi. Często jest to też dobra wymówka aby wyrwać się na kilka godzin z domu. 

4. "Gdzie schowałaś moją : 
- czapeczkę
- okulary
- chusteczki do okularów
- ulubioną koszulkę 
.... "
Mogłabym wymieniać w nieskończoność. Zawsze jak w swoim bałaganie nie może czegoś znaleźć to pada podejrzenie o to, że ja to schowałam. Jasne, oczywiście. Gdybyś trzymał chłopie porządek to byś nie gubił rzeczy.



5. Pamięć krótkotrwała. 
Powiedziałabym więcej. Hiperkrótkotrwała. 
Jeśli nie zrobi czegoś od razu (wynieś śmieci, wypakuj zmywarkę) to bądź pewna, że nie zrobi tego wcale. podobnie z zakupami. Bez kartki lub sms'a w telefonie nie kupi nawet chleba i masła.

6. Idziemy na imprezę rodzinną. Małżonek wskakuje w "codzienne" polo. 
- Nie możesz ubrać czegoś wykwintniejszego? 
- Czemu? To wybierz mi coś, bo ja nie wiem. 
Prywatna stylistka. Szkoda, że darmowa ;) 

7. Odwrotna sytuacja.. Sam nie pomoże z wyborem i rozmowy często przebiegaja tak : 

ona : w ktorej bluzce mi lepiej?

on: a w ktorej sie lepiej czujesz?
ona : w obu sie czuje tak samo, w ktorej podobam ci się bardziej?
on: a ty ktora wolisz?
ona: nie chodzi o to, ktora ja wole, tylko o to, w ktorej TOBIE sie bardziej podobam.
on: w obu mi sie podobasz...


8. Nadużywanie słów : "Niebawem" i "Kiedyś".
Kiedy powiesisz suszarkę w łazience? Kiedy naprawisz cieknący kran? 
Szkoda, że nie mamy magicznej różdżki. Czary mary i gotowe. 

A Was co denerwuje w Waszych Mężczyznach? 


2 komentarze:

kalina pisze...

jedynka, zdecydowanie. A już myślałam, że tylko u mnie tak jest

Bogna Folga pisze...

Nic nie pasuje do mojego faceta...Chyba na jakiś ewenement trafiłam 😂😂😂

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger