maja 19, 2016

Jaki prezent na dzień dziecka?

- Ależ byłeś Maleńki synku! - rzekłam do Bartka, kiedy przypadkiem zajrzałam do naszej skrzyni wspomnień. 
Skrywam w niej pierwszą ukochaną grzechotkę, pierwszy smoczek, kilka zdjęć, i śpioszki w rozmiarze 56 cm. Z żalem serca przytulam je za każdym razem kiedy wpadną w moje ręce. Czemu z żalem? Bo czas tak szybko pędzi i boję się, że niedługo zapomnę jak cudowny był czas, kiedy moje Maleństwo było takim Okruszkiem. 

Nie doczekanie! Znalazłam świetny sposób na zachowanie, a właściwie dla mnie to "zaczarowanie" tych momentów i to pod jaką postacią?! 
Pod postacią maskotki. O ile przyjemniej przytulić się do Kaczuszki, Hipopotama czy Króliczka, który będzie pachniał jak Twoje Maleństwo tuż po urodzeniu. Wszyscy dobrze wiemy, że 3 letniego Łobuziaka nie wcisnę już w rozmiar 56, ale milutki Pluszak uszczęśliwi nie tylko mnie, ale i Bartka. 

Jak to działa? 
Wystarczy przeszukać swoją szafę i dokonać wyboru wśród ubranek, na widok których serce topi się jak masełko na rozgrzanej patelni. 

Następnie wejść na stronę Twojazszywka.pl  i wybrać interesujący nas wzór maskotki. Może być to jak wyżej wspominałam m.in Kaczuszka czy Hipcio. Każda jest urocza, więc zapewniam, że będziecie mieć nie lada problem z kliknięciem na jedną z nich (to może lepiej przygotujcie kilka ubranek, tak jakbyście nie mogli się zdecydować ;) ) 
Kiedy już podejmiecie decyzję, spakujcie ubranko i wyślijcie je do siedziby czarodziejów, którzy zaraz jak tylko je otrzymają chwycą za swoje magiczne różdżki i wyczarują z nich Waszego nowego lokatora. 

Każde zamówienie traktowane jest bardzo poważnie i z czułością, więc musicie poczekać chwilkę (od dwóch do trzech tygodni) na to, aby móc cieszyć się ze swojej pamiątki. 

Nie wiem jak Wy, ale uważam, że taka maskotka, to idealny prezent na zbliżający się Dzień Dziecka. 
Potrafię sobie wyobrazić zdziwienie Dzieciaków, malujące się na ich roześmianych buziakach, kiedy zobaczą swoje zdjęcie w ubranku, z którego wyczarowany jest ich nowy pluszowy Przyjaciel. 

4 komentarze:

Nihil Novi Blog pisze...

Przesłodki pomysł <3

Far Minka pisze...

To chyba również niezły pomysł na Dzień Matki ;)

Mother and son pisze...

Też tak myślę :)

Mother and son pisze...

Tak mi się wydaje, że mamy też się z niego ucieszą :)

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger