kwietnia 22, 2016

Sposób na mały metraż w pokoju przedszkolaka (szkolniaka).

Ostatnio bardzo często oglądam programy na DOMO+. 
Uwielbiam podglądać nowinki meblowe, aranżacyjne. Trochę powzdycham, pomarzę o tym jak chciałabym urządzić swoje M2. 
Wczoraj doszliśmy z małżonkiem do wniosku, że za rok, dwa przydałoby się trochę zmian w pokoju naszego smyka. 
Chciałabym Mu urządzić pokój z prawdziwego zdarzenia. Taki w którym będzie mógł się bawić, przyszłościowo odrabiać lekcje i odpoczywać. 
Ze względu na mały metraż pomyślałam o rozwiazaniu, które wydaje się idealne na nasze warunki mieszkaniowe. 
Łóżko na antresoli z biurkiem, oraz ogrom szufladek, szafeczek na zabawki, skarby, a przyszłościowo książki i podręczniki do nauki. 

Przeszperałam internet i chociaż jest mnóstwo tego typu mebli niewiele wywołało u mnie "wow!". 
Pokażę Wam najpierw takie, które są fajne, ale nie spełniają w 100% moich oczekiwań.










Wszystkim powyższym czegoś brakuje. I jest problem ze światłem naturalnym, bo biurka są kompletnie "schowane". Ale znalazłam coś MEGA! 




Możliwość postawienia biurka w połowie na ekspozycję światła naturalnego jest ge-nia-lna! 
Ja jestem zakochana. 

A Wy, co myślicie o tego typu rozwiązaniach? Może ktoś z Was ma takie łóżko z biurkiem i może powiedzieć jak się sprawuje i od jakiego wieku korzysta Wasze dziecko? 







Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger