kwietnia 01, 2016

Share week 2016.

Kimże ja jestem w tym ogromnym świecie blogowym, gdzie liczy się tylko kasa za wpisy sponsorowane, jakość zdjęć (koniecznie na białym tle :P) i powalające statystyki? NIKIM :)

Ale to nic. Fajna akcja, więc postanowiłam dołączyć. 

Share Week to organizowana przez Andrzeja od pięciu lat akcja, której celem jest wzajemne polecanie autorów blogów przez autorów blogów. Jak to fajnie Andrzej ujął: 

„Osoby piszące blogi to najdojrzalsi czytelnicy blogów a osoby nagrywające filmy to najdojrzalsi widzowie innych filmów. W ten sposób otwieramy się na siebie nawzajem jako tworzący koleżanki i koledzy”. Ma to służyć i wzajemnej promocji i jednocześnie okazaniu wsparcia. Dać tym blogerom i twórcom internetowym, których polecamy jasny przekaz: podoba mi się to, co robisz i chcę, żebyś robił/robiła to dalej. 

No więc tadamm... Oto moje blogi, które czytam po cichutku, nie zawsze komentując, ale bardzo szanując ich twórców. 


Świat się kręci wokół Dzieci

Olę zaczęłam czytać bardzo dawno temu. Bardzo kibicowałam Jej, kiedy zostawała "słomianą wdową". Jej wpisy są zawsze bardzo szczere, co bardzo cenię. 
Nie bierze udziału w nagonkach i wyścigach. Mam ogromny sentyment do jej blogowych treści. 
Mój świat też się kreci wokół Dziecka, więc może to dlatego? :)





Zaczęło się od Instagramu, gdzie podglądałam profil Twixów i Gabisi. Genialna gromadka i Mama o nadludzkiej sile. Bardzo kibicuje Gabisi, która ostatnimi czasy odkrywa przed nami najnowsze trendy mody (goła stopa i nagie ramię) i dziękuję, że mam taką możliwość, bo zawsze przy Jej zdjęciach uśmiecham się. 




Monikę poznałam dzięki organizowanemu przez siebie i Paulinę spotkaniu. Jej teksty trafiają zawsze w samo sedno i często mam wrażenie, że siedzi w mojej głowie i pisze to, czego ja lepiej bym nie ubrała w słowa. 
Niecierpliwie oczekuję kolejnych wpisów, by móc otworzyć oczy na kolejne istotne wybryki macierzyńskie. 

Jeśli też macie ochotę wziąć udział w tegorocznej edycji Share Week, koniecznie wypełnijcie ankietę. Dostępną TUTAJ
I podzielcie się ze mną swoimi odkryciami :) 





2 komentarze:

Aleksandra Greszczeszyn pisze...

Bardzo, baaaaaardzo mi miło! Dziękuję Żanetko :*

moniowiec pisze...

Dziękuję bardzo! A ja lecę do pozostałych poleconych!

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger