marca 20, 2016

Trzyseriale, które powinnaś obejrzeć !

Kiedy wieczór krótki, na pełnometrażowy film nie mam siły, sięgamy po serial. 
Aktualnie oglądamy Walking Dead i Orange is the New Black. 
Czekamy na Wentworth, który ma wrócić w maju. 
Jeśli lubicie takie klimaty - więzienne to polecamy oba!




The Walking Dead, aktualnie ma 7-em sezonów, każdy kolejny jest coraz gorszy, ale oglądamy z sentymentu i ciekawości, jak skończą się losy bohaterów.





Orange is the New Black
to historia o kobiecie, która poddaje się sama karze i kończy w więzieniu. Każdy odcinek ukazuje jej losy w nim, ale i retrospekcje z życia poza nim każdej więziennej koleżanki. 
Również 7-em sezonów. 





Wentworth 
to kolejny więzienny serial z udziałem kobiet. 
5 sezonów trzymających w napięciu od początku do końca. 





A Wy co oglądacie? 

2 komentarze:

Honorata Osowska pisze...

Oj szczerze przyznaje nie ogladałam niestety ale nadrobie zaciekawił mnie ten o kobietach wieziennych...lubie takie filmy naprawde wciagaja pouczaja;-)

Sonia Chmielewska pisze...

Akurat żadnego z tych nie oglądałam. Z więziennych to lubiłam Skazany na śmierć. A z innych zagranicznych to uwielbiam CSI (zwłaszcza Miami), Agenci NCIS, a ostatnum odkryciem jest Skandal - polecam!

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger