marca 07, 2016

Relacja ze Spotkajmy się w Trójmieście część II.

Spotkanie - spotkaniem.
Licytacja - licytacją, ale chciałam, aby uczestniczki wyniosły z niego nie tylko gifty i miłe wspomnienia. 
Rozpoczęły się poszukiwania osób, które będą chciały i potrafiły podzielić się z nami - uczestniczkami, mamami, blogerkami wiedzą. Myślałam o wielu osobach, ale koniec końców stanęło na Pani logopedce, wizażystce i pani od chustonoszenia. 

Najpierw Pani wizażystka, Anna Dziemidzik, która pokazała nam kilka świetnych i przydatnych trików, które warto wykorzystywać w codziennym makijażu. Sporo nowości, fajnych kosmetyków na każdą kieszeń. No i pomalowała moją facjatę. Uwielbiam być malowana, czesana, więc nie ukrywam, że sprawiło mi to ogromną frajdę. Ba! Prawie się nie poznałam w lustrze, bo rzadko kiedy mam na twarzy tyle kosmetyków. Najcześciej podkład, tusz do rzęs i krem nawilżający ;) Czasem kredka do oczu. 






Drugą prelegentką została Pani logopedka z Centrum Terapii Logop
Dowiedziałyśmy się na co należy zwracać uwagę jeśli chodzi o wymowę naszych dzieci, było o integracji sensorycznej, kubeczkach.. Też kiedyś się wybraliśmy do logopedy z Misiem, ale dziś wiem - ba, mam pewność, że Jego mowa rozwija się prawidłowo. Jego gadulstwo czasem przebija nawet Jego babcię ;)



Trzeci wykład odbył się z Panią od chustonoszenia. Krótko i na temat. Pamiętam te piękne chwile naszego chustowania i miło było powspominać :)




Lista uczestniczek :
  1. Żaneta Mother and son
  2. Natalia Schwytane chwile
  3. Ania Anibarpiomar
  4. Ola Gulbaska
  5. Kalina 22kilo
  6. Agata Blogujaca mama dwójki
  7. Ania LoveDomowe
  8. Asia Krzywa Prosta
  9. Paulina Happystones 
  10. Roksana Dwoneczkowy raj mamy
  11. Monika Konfabula


Z tego miejsca dziękujemy także :

Heni - za piękną oprawę fotograficzną!

Na licytacjach udało się nam uzbierać 1250 zł. 
Całość zostanie wpłacona na konto Jasia. 






Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger