marca 05, 2016

Muffinki z konfiturami w pięknych papilotkach.

Postanowiłam dziś pomóc mojemu Synowi upiec babeczki. Tak, ja dziś zdecydowanie byłam pomagaczem, a On szefem kuchni. W sumie stwierdziłam, że garnie się do prac kuchennych, więc może zostanie niedługo uczestnikiem Master Chef'a, czy innych Piekielnych Kuchni :)
Ale do rzeczy. Oto nasz przepis : 


  • pół kostka margaryny lub masła - opcjonalnie olej, ja dałam 3/4 szklanki
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
Całość mieszamy w misce i dodajemy do środka to na co mamy ochotę. 
My daliśmy pyszne bez cukrowe konfitury KROKUS








Mile widziany dobry i uśmiechnięty szef kuchni ;) 






Jak dobrze wymiksujecie ciasto, to spód wykładamy nim, potem konfitura, czy inne "wypełnienie" i znów na wierzch ciasto. 






Te piękne dekoracyjne, a zarazem bardzo wytrzymałe - trzymające kształt - papilotki możecie zakupić TUTAJ 
Bardzo bogata oferta zarówno tych jak i na stelażu. 
Poza nimi znajdziecie również keksówki, foremki, podstawki, tacki, kubeczki. Każdą imprezę przygotujecie z PapilArt 










a dla Was mam takie trzy zestawy. 
Papilotki na stelażu
kolorowe papilotki
forma w kształcie jajka, baranka i keksówki na babeczki
i kolorowe foremki wielkanocne. 


ZASADY KONKURSU :

1) Organizatorem konkursu jestem ja czyli - Mother and Son a Sponsorem jest Papilart (miło będzie jeśli polubicie nasze profile, ale nie jest to wymogiem)
2) Miło będzie jeśli udostępnisz, bądź zaprosisz kilku znajomych do zabawy :) 
3) W komentarzu napisz : GOTOWE i jeśli chcesz możesz podzielić się jakimś świetnym i ulubionym przepisem na wielkanocne ciasto :) 
4) Konkurs trwa od 5.03.2016 do 12.03.2016 roku. 
5) Ogłoszenie wyników na dzień następny czyli 13.03.2016. 

WYNIKI : 
Pierwszy zestaw wędruje do : Pani Teresy Chęcińskiej
Drugi zestaw do : Sonii Bielawskiej
Trzeci zestaw do : Angeliki Figlon

Zapraszam Was na priv :) i Gratulacje wielkie!


15 komentarzy:

Gabi SCh pisze...

Gotowe ;) a przepis wrzucę Ci pózniej ;)

mama do sześcianu pisze...

Bardzo lubimy muffinki :)

Agnieszka Czupryńska pisze...

A synek też pomaga mamusi;)

Sonia Chmielewska pisze...

Wspaniały kucharz! :D
A komentarz tu czy na fb?

Mother and son pisze...

Fb :)

Anna Kurowska pisze...

moi chłopcy też zawsze mi pomagają przy pieczeniu ale wtedy u nas nie panuje taki porządek :)

Wojciech Grodzicki pisze...

To nawet ja bym dał radę upiec :)

Mother and son pisze...

z pewnościa :) żona się ucieszy :D

Mother and son pisze...

heh, u nas Mały to porządniś ;)

iwona mitraszewska pisze...

U nas wdomu to córka jest mistrzem wypiekami. Ma talent bo babci, mojej mamie, który niestety mi się nie ujawnił. Zagram dla niej o taką fantastyczną nagrodę

Honorata Osowska pisze...

Zrobi sie😊 a przepis ukradne od siory no ona kreci muffinki takze podam jak mi zdradzi😊 p.s ciekawy przepis

Małgorzata Omelańska pisze...

Gotowe, bardzo fajnie wyszły te babeczki

Małgorzata Omelańska pisze...

Gotowe, bardzo fajnie wyszły te babeczki

Dorota Ki pisze...

Gotowe :-)

Honorata Osowska pisze...

Gratulacje serdeczne

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger