sierpnia 31, 2015

Chodaki Coqui - komfort, wygoda i świetny design !

Jakiś czas temu udało się nam wygrać w konkursie chodaki firmy 



Dość długo zanosiłam się z zamiarem kupna synowi chodaków, które docelowo byłyby laczkami na basen, czy alternatywą dla sandałków w upalny dzień. 
Wygrana zatem była takim strzałem w dziesiątkę, bo mi odszedł zakup, a Bartek pokochał swoje "żabusie" miłością ogromną. 
Właściwie to chodziłby w nich na okrągło. 


Było kilka rzeczy, które wstrzymywały mnie przed zakupami chodaków. Bałam się, czy stopa będzie utrzymywana stabilnie, czy Bartek nie będzie koślawił nóg w nich. Czy biegając nie będzie mu nóżka wypadać i oczywiście czy nie będzie się ślizgał? 



Coqui odpowiada jednym "kumknięciem" na wszystkie nasze potrzeby.

Stópka jest stabilna, chodaki są idealnie dopasowane. 
Chodaczki zostały stworzone z tworzywa, które zmniejsza ryzyko przenoszenia bakterii, wąchając nie czuje się zapachu plastiku i taniej chińszczyzny (jak przy większości takiego typu obuwia). 
Podeszwa jest antypoślizgowa i nie zostawia kolorowych plam na podłodze. 
Na stronie Coqui znajdziecie ogromny wybór chodaków zarówno dla dzieci jak i dorosłych. 
Ja zdecydowanie polecam Wam chodaki ze względu na jakość wykonania, atrakcyjną cenę i fajny design, który nie jest pospolity i ładnie prezentuje się na stopie właściciela. 

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 Mother and Son , Blogger